Seuran esittely

Patelan Voimistelijat Ry on Pateniemen - Herukan - Rajakylän - Ritaharjun ja Linnanmaan alueella toimiva pieni urheiluseura, joka tarjoaa monipuolista liikuntaa eri ikäisille liikkujille. Toiminnan lähtökohtana on monipuolinen liikuntatarjonta lapsille ja nuorille sekä aikuisille, johon voivat tarttua niin liikuntaharrastusta aloittavat kuin jo kokeneet konkaritkin.

Toimintamme peruspilareita ovat

• Mukaansa tempaavat koulutetut ohjaajat

• Ympärivuotinen toiminta

• Monipuolisuus ja harrastusvalikoiman jatkuva kehittäminen asiakkaiden toiveita kuunnellen

Seuran toiminnan jatkuvuuden takeena ovat seuranjäsenet, eli he jotka käyttävät palveluitamme. Johtokuntaan heitä tarvitaan tuomaan myös ideoita ja kehittämään seuraa ja sen tarjontaa oikeaan suuntaan. Ota yhteyttä meihin ja tule mukaan toimintaan!