HINNASTO

Smartum, Epassi ja muut yleisimmät liikuntaedut käyvät meillä.

Liikuntaedut ovat tarkoitettuja vain henkilökohtaisesti käytettäviksi, joten et voi maksaa lapsesi harrastusta omilla liikuntaeduillasi!

Keväkausi 8.1.2024

Ilmoittautuminen sekä aikuisten ryhmäliikuntaan että lasten ryhmiin tehdään ajanvarausjärjestelmän kautta!

Lasten ryhmiin ilmoittautuminen ja ryhmäliikuntakortin osto osoitteesta:  https://www.varaaheti.fi/patelanvoimistelijat/fi

Huom! Jos maksat liikuntaeduilla jumppakortin, katso ohjeet sivun alaosasta.

-Voit edelleen osallistua mukaan kertamaksulla ilman sitoutumista, järjestelmä kuitenkin vaatii luomaan tunnukset, jotta voit ilmoittautua tunneille.

Ryhmäliikunta hinnasto

Jumppakortti syksy TAI kevät

Aleryhmät (eläkeläiset, opiskelijat, työttömät)

85€

75€

10x kortti

70€

5 x kortti (voimassa niin kauan kuin kertoja on)

35€

Kertamaksu (Vain osto varausjärjestelmän kautta)

8€

Jos kuulut aleryhmään (eläkeläinen / opiskelija / työtön), laita meille sähköpostitse kuva todistuksesta ja maksa summa seuran tilille ja me lisäämme sinulle kortin järjestelmään.

Seuran tilinumero: FI83 5741 3620 1564 60

Lasten jumpat, hinnasto

Telinevoimistelu 1 x viikko

85€/kausi

Telinevoimistelu 2 x viikko

170€

Muut lastenryhmät (sis. 1x ryhmä/vk)

2 x ryhmää / vk (75e + 15e)

75€/kausi

90€

Ohje liikuntaeduilla maksamiseen

Hox! Liikuntaeduilla et voi maksaa kertamaksuja ryhmäliikuntaan! Ainoastaan 10x ja 5x kortteja sekä jumppakortin.

Nämä ovat tarkoitettuja vain ryhmäliikuntaan, et voi maksaa lapsesi harrastusta omilla liikuntaeduillasi.

• Käytä etu ennen sen vanhenemista
  • Mene työnantajasi tarjoaman liikuntaedun nettisivuille tai sovellukseen ja etsi sieltä "Patelan Voimistelijat Ry"
  • Valitse summa, jonka haluat käyttää ja maksa
  • Muista vahvistaa maksu pyyhkäisemällä!
  • Laita kuitista kuvakaappaus meille osoitteeseen patelanvoimistelijat@hotmail.com, kerro viestissä minkä kortin haluat ostaa (10x /5x / kausi) ja lisäämme sinulle kortin ajanvarausjärjestelmään.
  • Jos sinulla ei ole tunnuksia ajanvarausjärjestelmässämme, käy tekemässä ne yllä olevassa osoitteessa varaaheti.fi, jotta saamme luotua sinulle kortin.