Lasten ja nuorten liikunta

⭐Lasten liikunta kevät 2024⭐

Kevätkausi 8.1. alkaen

Hox!

Kauden loppuminen riippuu koulujen käytöstä joulu- ja kevätjuhla aikaan, joten kauden päätös saattaa poiketa varausjärjestelmässä näkyvästä päivämäärästä.

Lasten kerhot toimivat koulujen lomien mukaisesti, eli syys- ja hiihtolomalla ei ole kerhoja.

Jos epäröit viihtyykö lapsesi harrastuksessa, voit käydä kerran kokeilemassa kauden alussa. Tällöin on vain riski, että jokin ryhmä on jo kauden alkaessa täynnä.

Miten maksu toimii?

Nyt voit ostaa kausikortin tai kertamaksun helposti netistä, eikä tarvitse enää fyysistä korttia ohjaajalta. Kortin ostaminen ja tuntien varaaminen on älyttömän kätevää.

Mene osoitteeseen https://www.varaaheti.fi/patelanvoimistelijat/fi

• Luo tunnus
  • Valitse haluamasi kurssi kohdasta "lasten ja nuorten liikunta" ja ilmoittaudu
  • Maksa kurssi
  • Maksun jälkeen ilmoittautuminen on valmis.

Saavuttehan paikalle ajoissa, jotta ryhmä pääsee aloittamaan tunnin ajallaan.  Ryhmät ovat tauolla koulujen syys- ja talviloman aikana.

Tärkeää jumpalle tullessa!

• Pitkät hiukset kiinni
  • Jalkaan jarrusukat, tossut tai paljain jaloin, Palloilussa voi olla myös sisäpelikengät
  • Liikuntaan sopiva joustava vaatetus