Ohjaajat

Timanttiset lasten liikunnan ohjaajat syksy 2022 ja kevätkaudella 2023!

Maarit

Olen iloinen ja liikunnallinen luokanopettaja. Harrastuksiini kuului nuorempana telinevoimistelu noin kymmenen vuoden ajan, jonka jälkeen aloin valmentamaan erilaisia voimistelu- ja jumpparyhmiä. Ohjauskokemusta lasten jumpista minulla on vuodesta 2007 lähtien. Aiemmalta ammatiltani olen liikuntaneuvoja, sekä olen käynyt monia Svolin jumppakoulu koulutuksia. Tällä hetkellä harrastuksiini kuuluu kuntosali ja pyöräily. Haluan jakaa liikunnan riemua lapsille monipuolisten tuntien avulla.

Ohjaan Liikkari ryhmiä ja pienempien palloilukerhoa. Toimin seuran lasten- ja nuortenliikunnan vastaavana.

Vilma

Moikka! Oon Vilma ja opiskelen lukiossa viimeistä vuotta. Muutaman vuoden oon jo PaVolla ollutkin ohjaajana liikkareissa ja palloilussa sekä voikassa. Oon usein myös tuurailemassa erilaisia tunteja!

Ohjaajana ja tyyppinä muutenkin oon rento ja energinen ja aina tullut hyvin toimeen lasten ja nuorten kanssa.

Ohjaa tiistaisin Voikkaa ja palloilua yhdessä Saran kanssa

Hanna

Moikka! Olen Hanna ja ohjannut Patelan voimistelijoissa vuodesta 2021 asti. Lasten tanssin ohjaamisen lisäksi opiskelen kasvatuspsykologiaa sekä työskentelen lasten parissa. Vapaa-ajallani tanssin, liikun koirani kanssa sekä käyn kuntosalilla. Tunneillani opitaan uusia taitoja hauskaa pitäen.

Tervetuloa dance -tunneille keskiviikkoisin <3

Mika

Olen 25-vuotias liikunnallinen ja positiivinen voimisteluohjaaja. Aikaisempiin harrastuksiini ovat kuluneet mm. Salibandy ja voimistelu. Tällä hetkellä harrastan kuntosalilla käyntiä,pyöräilyä ja lumilautailua.
Ohjauskokemusta minulta löytyy vuodesta 2012 lähtien. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa. Parasta urheilussa on onnistumisen tunne ja sen tuoma hyvä olo.

Ohjaan telinevoimistelua Toppilan liikuntatalolla sunnuntaisin Annin kanssa.

Inka

Heissan! Olen Inka, 24- vuotias konetekniikan opiskelija. Opintojen ja työn vastapainoksi vapaa-ajallani touhuan ja lenkkeilen paljon koirani kanssa. Käyn nykyisin kuntosalilla, mutta nuorempana olen harrastanut erilaisia lajeja tanssista yleisurheiluun. Olen pirteä, energinen ja viihdyn todella hyvin lasten seurassa. Olen ollut mukana esimerkiksi isos- ja tutor toiminnassa, joitten ansiosta erilaiset leikit ja pelit ovat tulleet tutuiksi.
Ohjaan lapsille temppujumppaa maanantaisin, ja toivon että lapset pääsevät oppimaan ja tekemään paljon uusia asioita hauskuuden ja ilon kautta!

Otto

Hei! Olen Otto 17-vuotias reipas nuori. Tykkään vapaa-ajallani liikkua paljon pyöräillen sekä pelaillen erilaisia joukkuepelejä. Mitään tiettyä lajia minulle ei kuitenkaan ole. Tykkään touhuta lasten sekä nuorten kanssa ja siksi olen innoissani ohjaamassa lasten liikkaria ja palloilua maanantaisin yhdessä Maaritin kanssa. Positiivisella asenteellani pyrin näyttämään mallia lapsille ja nuorille.

Anni

Moikka! Mun nimi on Anni ja opiskelen tällä hetkellä lukiossa kolmatta vuotta. Oon harrastanut telinevoimistelua vuosina 2012-2019 eli noin 7v Oulun Pyrinnössä ja Patelan voimistelijoissa. Ohjaan telinevoimistelua sunnuntaisin Mikan kanssa, nähdäämpä siis siellä!

Sara

Moikka! Olen Sara 20-vuotias psykologian opiskelija. Sosiaalisen ja aktiivisen luonteeni ansiosta touhuan mielelläni kaikenlaista yhdessä muiden kanssa. Olen harrastanut mm. joukkuevoimistelua, ratsastusta ja näiden kahden lajin yhdistelmää: vikellystä. Lisäksi olen kokeillut useita muita liikuntalajeja, ja pidän erityisesti luistelusta, hiihdosta, lenkkeilystä ja seinäkiipeilystä. Nykyisin harrastan hevostelua, koiraurheilua ja maastopyöräilyä.

Lasten kanssa työskentely sujuu minulta luonnostaan ja nautin suuresti saadessani viettää aikaa erilaisten persoonien kanssa. Haluan kohdata jokaisen lapsen yksilöllisesti ja tarjota hänelle mukavia kokemuksia liikunnan parissa.

Ohjaan erilaisia temppujumpparyhmiä!

Iina

Moi! Olen 17-vuotias iloinen ja liikunnallinen toisen vuoden lukiolainen. Nuorempana olen harrastanut monia lajeja mm. cheerleadingia, telinevoimistelua, tanssia, ja uintia. Nykyään tykkään lenkkeillä ja käydä ryhmäliikuntatunneilla. Ohjaan keskiviikkoisin Dance-tuntia yhdessä Hannan kanssa!

Hilda

Moikka!

Olen Hilda, 18-vuotias kolmannen vuoden lukio-opiskelija. Aikaisemmin olen harrastanut esimerkiksi tanssia, kilpa-aerobicciä ja telinevoimistelua. Nykyisin tykkään käydä kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla. Luonteeltani olen iloinen, liikunnallinen ja viihdyn hyvin lasten seurassa!

Ohjaan tällä hetkellä telinevoimistelua torstaisin Annin kanssa ja voikkaa tiistaisin Vilman kanssa.

Nelli

Olen 21 vuotias lukiosta valmistunut intohimoinen liikkuja. Olen lapsesta asti harrastanut liikuntaa sen monessa eri muodossa. Viimeisimpinä olen harrastanut pesäpalloa, salibandyä, crossfittiä ja taitoluistelua. Tällähetkellä  käyn kuntosalilla, juoksen ja kuntopotkunyrkkeilen. Työskentelen kuntosalilla, sekä ohjaan ryhmäliikuntaa. Tavataan treenien merkeissä!

Ohjaan tällä hetkellä vain aikuisten ryhmiä, tuuraan tarvittaessa lasten puolella.

Emma
Olen ammatiltani toimintaterapeutti. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla. Palaan Patelan voimistelijoiden ohjaajaksi lähes 10 vuoden tauon jälkeen! Olen harrastanut itse 12 vuoden ajan voimistelua. Telinevoimistelua ja temppujumppaa olen ohjannut aiemmin useamman vuoden ajan. Viime vuosina omiin harrastuksiini on kuulunut CrossFit, painonnosto, pyöräily ja metsässä liikkuminen. Monipuolinen liikkuminen on elämän suola! Mahtavaa päästä jälleen liikuttamaan lapsia sekä aikuisia!